Sunday, March 24, 2013

Acasa!

Dupa o noapte scurta si agitata (am ajuns in Deva dupa miezul noptii) parintii mei s-au trezit foarte devreme. La vremea respectiva nu am inteles de ce tata a plecat de-acasa, dar mai tarziu am aflat ca oamenii mari muncesc. Din fericire eu nu-s mare :)
In noaptea aceea am decis!- niciodata, dar niciodata! n-o sa mai dorm intr-un coltisor pe hol indiferent cat de confortabila ar fi salteluta. Un buldog francez care se respecta nu admite asa ceva.

Am inceput sa-mi pun in aplicare planul si, de fiecare data cand mama statea mai mult de cateva secunde intr-un loc, ma asezam pe picioarele ei. Iti spun, parintii astia trebuiesc educati de timpuriu. Trebuie sa inteleaga ca suntem niste sensibili, ca avem nevoie de dragoste si protectie, iar asta inseamna ca NU putem dormi pe holuri.



Altfel, ziua a fost relaxanta. Am dormit in brate ( mi-am luat revansa!), am mancat si am baut ca un porcusor :)

Si asa a inceput ,,La vie en rose'' :)



No comments:

Post a Comment