Friday, March 22, 2013

Puppy love

Se intampla acum mai bine de un an, mai precis la sfarsitul lunii ianuarie 2012. Parintii mei au decis ca este timpul sa-si mareasca familia si dintre multi ,,concurenti'' m-au ales pe mine, buldogul francez -eram fara nume pe atunci.
Psss...sa nu spuneti ca stiu, dar am auzit ca doar tata voia asta, mama a fost mai greu de convins la inceput, dar cand m-a vazut...a uitat instant ca era impotriva. Isi mai aminteste din cand in cand, cand fac cate o prostie, dar dupa ce-i arunc pe fata un mucilic plin de iubire...uita din nou :))

Ca sa intelegeti cum am ,,stand out from the crowd'', iata ce pui de buldog francez irezistibil am fost ( irezistibil sunt si acum,doar ca am mai crescut) si pozele care i-au cucerit pe parintii mei.


Mama a fost cucerita de burtica ce-mi cadea peste labute si privirea melancolica...


Tata, in schimb, a fost cucerit de privirea de ,,coquin''. Englezii ar spune little evil, iar romanii...smecheras :)

Strategia mea de marketing si PR a dat roade! Oricum, avand atatea calitati, era imposibil sa-mi ratez obiectivul de-a avea cei mai buni parinti din lume!





No comments:

Post a Comment