Thursday, June 20, 2013

La ocean

Sezonul vacantelor este abia la inceput si sper sa am parte de surprize placute vara asta. Surprize care ideal ar fi sa nu mai implice plimbari cu avionul. Nu ma intelegeti gresit, eu Weedzy the traveler, ma sacrific daca este vorba de-o destinatie interesanta, dar daca se poate ocoli calatoria incomoda in cusca obligatorie, nu zic nu.
Vara trecuta am plecat in Franta intr-o vacanta care a avut mai multe opriri. Acum intentionez sa-ti spun doar despre aventura mea la ocean, pe insula Ile d'Yeu, dar ca sa-ti faci o idee despre cat de mult am calatorit iata ce etape am parcurs
1. Deva - Bucuresti in masina
2. Bucuresti - Paris Beauvais  cu avionul sechestrat intr-o cusca incomoda :(
3. Paris Beauvais - Paris Porte Maillot cu autocarul, iarasi obligat sa stau inchis in cusca
4. Paris Porte Maillot - gara Paris Charles de Gaulle cu metroul
5. gara Paris Charles de Gaulle - Nantes  - cu trenul, aici mai lejer pentru ca desi trebuia sa stau in geanta de calatorie ( nu-i obligatorie cusca), m-au lasat sa stau intins jos si mi-am dezmortoit si eu ca ,,omul'' oasele
6. Nantes- L’ile d’yeu prima etapa pana in port am fost cu masina, apoi am urcat la bordul unei curse Compagnie Yeu Continent
7. L’ile d’yeu – Quimiac - vapor si masina
8. Quimiac - Nantes cu masina
9. Nantes - les sables d'olonne cu masina
10. Nantes - Saint Gilles croix de vie cu masina
11. Nantes - Paris - Bucuresti - Deva masina, autobuz, metrou, avion, masina

Ce sa mai, in circa doua saptamani am bifat masina, avion, vapor, metrou si autobuz.
Am incercat si bicicleta, dar mai trebuie lucrat la cateva aspecte tehnice :)

Avenura la ocean, ca despre ea trebuia sa-ti spun acum, a inceput mai mult decat promitator. Am facut cunostinta cu alti doi prieteni de joaca ( pe langa Flower care deja era in peisaj).




Prin port m-am bucurat de briza, de multimea de ambarcatiuni care de care mai interesante 




Cu picioarele prin apa si nisip. Trebuia sa incerc ,,marea cu degetul'', adica oceanul. Cam rece apa, dar tot este mai bine decat prin nisip unde vantul imi irita ochisorii.







Delicii de patiserie:) Nu puteam sa trecem prin port fara sa gustam o bunatate. 


2 in 1  siesta si bronzare :) Nu te lasa pacalit de stepperul din imagine. Nu de la el eram obosit, ci de la prea multa plimbare si joaca cu prietenii mei. Acolo doar m-am refugiat de privirile indiscrete. 


Frenchie style! 


Detaliile despre insula te las sa le descoperi singur.:)











No comments:

Post a Comment